Pazartesi

MÜSLİN BEZ

Müslin kumaş dünyanın en eski dokuma kumaşlarından biridir. İnce ve sık dokunmuş saf pamuktur. Dolayısıyla yumuşak, dayanıklı, nefes alan özelliğiyle bebek ürünleri için mükemmeldir.

Müslin bez, kundak, alt açma örtüsü, puset örtüsü, emzirme örtüsü, ter bezi, ağız bezi, ince battaniye gibi çeşitli şekillerde kullanılabilen çok amaçlı bir bezdir.


Özellikle yazın benim elim ayağım oldu kendisi. Kerem terledi mi? Hop sırtına. Yaz akşamı gezinirken hafıften esti mi? Hop bebek arabasının üstüne. Yazın uyurken çok terlerdi Kerem, başının altına sererdim yatırmadan. Müslin bez teri bir güzel emer, oğlum da rahat rahat uyurdu. Yine yazın bebek arabasına rahatsız edici bir güneş geldiğinde gölgelik olarak bile kullandık. Hala sıcak olan bahar aylarında da üzerine battaniye olarak kullandım. Anlayacağınız diş döneminde ağız bezi, yeri geldi alt açma bezi oldu bu örtüler bize :) Panik yok her amaç için farklı birini kullandım tabii ki :)



Bir çok marka üretiyor artık.Biz mothercare den bu iki modeli tercih ettik.Toplam altı tane müslin bezimiz olmuş oldu. Lcw veya İkea'ya da bakabilirsiniz müslin bez satın almak için. Özellikle yeni doğum yapmış annelerin ilk aylarda işini her şekilde pratikleştiren bu sağlıklı ve eğlenceli bezleri alışveriş listenize eklemenizi tavsiye ederim. Benim Kerem için yaptığım onca alışveriş arasında işime en çok yarayanlardan ve yine en çok gönül rahatlığıyla kullandıklarımdandır kendileri :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder